ویلیان آماده است برای جایگاه خود در چلسی بجنگد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- ویلیان می داند که کار سختی برای قرارگیری در ترکیب اصلی چلسی را دارد، اما می داند که می تواند اعتماد مربی و هواداران را جلب کند.

به گزارش اسکای اسپورت، ویلیان باید برای جایگیری در ترکیب ثابت چلسی با بازیکنان توانمندی نظیر ادن هازارد، خوان ماتا، آندره شورله، اسکار، کوین دی برون رقابت کند.

ویلیان به گلوب اسپورت چنین گفت:" می دانم که جایگاهم در تیم تضمین شده نیست. من باید در حالیکه به دیگر بازیکنان احترام می گذارم برای جایگاه خود بجنگم. من تمرین می کنم و تلاش می کنم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم تا اعتماد سرمربی و هواداران را جلب کنم. "

وی افزود:" در اینکه فوتبال انگلیس فوتبالی قدرتمند که از سوی همگان دیده می شود، شکی نست. من امیدوارم که این قضیه به حضور من در تیم ملی کمک کند اما همه چیز بستگی به خودم دارد. "

" من باید بازی کنم و اثبات کنم که شایستگی حضور در تیم اصلی را دارم. من می خواهم به صورت ثابت در چلسی بازی کنم و به تیم ملی دعوت شوم. این هدف من است. "

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:38 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 223
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 30586
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1